дата публікації

Від Уолл-стріт до Кубка світу: Як футбол став найбільшим воротами для криптовалюти

джерело

Протягом трьох з половиною тижнів між жовтнем та листопадом 2025 року ціна біткоїна впала більш ніж на 25%.

Хоча така швидка зміна зазвичай викликала б паніку серед інвесторів, цього разу фінансові установи не злякалися; навпаки, вони ще більше інвестували в криптовалюту.

Прийняття криптоактивів компаніями є першим кроком до ширшого впровадження технології.

І хоча різке падіння ціни не зупинило інституцій, привернення уваги широкого загалу вимагає зрозумілих "воріт", про які люди вже знають.

Зростання GameFi на початку десятиліття підтверджує цю ідею, коли геймери почали знайомитись з блокчейном. Наразі новий важливий злиття відбувається на стику спорту та криптовалюти, особливо в футболі, який є одним з небагатьох секторів, здатних конкурувати з індустрією ігор.

Футбол, з більше ніж 3,5 мільярдами шанувальників, має потенціал стати наступним великим містком до криптоіндустрії. Цікаво, що під час буму ICO у 2018 році безліч стартапів намагалися зв'язати криптографію з абсолютно не пов'язаними галузями.

Однак злиття футболу та криптовалют створило новий сегмент під назвою SportFi.

Помітні футбольні клуби, такі як Juventus і Paris Saint-Germain, впровадили токени для вболівальників, аналізуючи успіх команд. Сьогодні близько 100 спортивних організацій випустили власні токени, і обсяги торгів досягають рекордних показників, не поступаючись популярним криптотокенам.

Ці токени реагують на результати футбольних команд, що дозволяє шанувальникам використовувати свої знання про спорт для торгівлі на ринку криптовалют. Інститутам досі належить побудувати основи для широкого впровадження криптовалюти, але знайомство з футболом, особливо, має потенціал перевести мільйони нових користувачів в криптоіндустрію.