дата публікації

Суддя зупинив розслідування FTC, пов'язане з негативною реакцією на рекламу X

джерело

Федеральний суддя призупинив розслідування Федеральної торгової комісії (FTC) щодо Media Matters, виддавши тимчасовий наказ, який забороняє агенції продовжувати справу, поки триває судовий процес. Після повернення Дональда Трампа до Білого дому в січні FTC розпочала перевірку, чи координувала Media Matters незаконно свої дії з рекламодавцями.

Агенція запросила дані, пов’язані з репортажами групи та її комунікацією з брендами. Згідно з інформацією TechCrunch, суддя окружного суду США Спаркл Л.

Сукнанан на стороні Media Matters призупинила зусилля FTC, дійшовши висновку, що організація, ймовірно, виграє справу на підставі Першої поправки. Сукнанан, суддя, призначений Байденом, зазначила, що стаття Media Matters є “характерною діяльністю Першої поправки”, а вимоги FTC назвала "помстою". У своєму рішенні вона додала, що “усіх американців повинно турбувати, коли уряд вживає заходів проти осіб чи організацій за участь у захищеній Конституцією публічній дискусії”.

Вона також посилається на висловлювання Ендрю Фергюсона до його призначення на посаду голови FTC, коли він описував необхідність перевірки прогресивних груп, які критикують дезінформацію в інтернеті. Незалежно від того, як пройде справу, стратегія X у суді вже змінила ситуацію для цілей, які вона обрала.

Media Matters скоротила штат; один з вивільнених дослідників зараз балотується до Конгресу.

Всесвітня федерація рекламодавців закрила ініціативу з забезпечення безпеки брендів і попередила своїх членів про фінансовий тягар. У четвер WFA повідомила членів, що припиняє діяльність своєї Глобальної альянсу за відповідальну медіа.

Генеральний директор WFA Стефан Лерке зазначив, що це рішення було “не прийнято легковажно”, підкресливши, що GARM є неприбутковою організацією з обмеженими ресурсами.

Він заявив, що WFA та GARM відстоюватимуть свої позиції у суді. Ця заява з’явилася через два дні після того, як X подала позов до суду в Техасі, стверджуючи, що учасники GARM спільно “протягом кількох років утримували мільярди доларів рекламних доходів” від Twitter, тепер X.

У скарзі також названі кілька учасників GARM, включаючи Unilever, Mars, CVS і Ørsted. Сукнанан додала, що розслідування FTC досягло свого “планованого ефекту”, зазначивши, що Media Matters вирішила “не публікувати деякі сюжети про FTC, голови Фергюсона та пана Маска”.