дата публікації

Споживчий криптоактив зараз на піку популярності

джерело

Це фрагмент з інформаційного бюлетеня Empire.

Щоб прочитати повні випуски, підпишіться. Вчора ми обговорювали, що криптовалюти перебувають у незвичній ситуації, але є й хороші новини: ми все ще спостерігаємо покращення в деяких сферах.

Наприклад, у споживчому секторі. «Зараз спостерігається велика різниця у споживчій криптовалюті», — сказав мені Том Шмідт з Dragonfly. Це частково зумовлено зміщенням акценту від інфраструктури.

«Самі додатки краще монетизуються.

Вони мають більше важелів.

Вони часто запускатимуть свою власну інфраструктуру», — зазначив він.

«На мою думку, відбулося зміщення у розподілі венчурних доларів у бік додатків, тому ці додатки також можуть запускати токени». Шмідт навів приклад Hyperliquid, зазначивши, що спочатку це був просто Hyperliquid, а не мережа, але згодом було створено інфраструктуру для більшої платформи. «Я вважаю, що це поступово стає моделлю, яку… я чую від тих, хто будує.

У певному сенсі, це більше відповідає традиційній моделі венчурного капіталу: ти починаєш як продукт, а потім зрештою трансформуєшся в платформу.

Але ти стаєш платформою, лише якщо на тобі створюється більше цінності, ніж ти сам створив», — сказав він. Шмідт зауважив, що спостерігає деяке зміщення, схоже на те, що сталося у 2014-2018 роках у криптовалютній сфері, коли в цю галузь активно входять таланти. Однією з успішних областей є iGaming або казино-ігри.