- дата публікації
Складний рік для блокчейн-ігор, але є «промінь надії»
- джерело
- сайт
- cointelegraph.com
- відкрити джерело
Проекти блокчейн-ігор у 2023 році намагалися залучити фінансування значно гірше, ніж у 2024 році, але аналітики впевнені, що є невелика надія, оскільки студії випускають нові ігри, орієнтуючись на широку аудиторію геймерів. У третьому кварталі індустрія блокчейн-ігор отримала 129 мільйонів доларів венчурного капіталу, що стало найкращим результатом року, а загальна сума за рік склала 293 мільйони доларів.
Проте це лише мала частина в порівнянні з минулим роком, коли в 2024 році DappRadar зафіксував понад 1,8 мільярда доларів у цій індустрії.
Прогнози на 2025 рік показують, що залучення коштів складе лише 25% від минулорічного. Роберт Хоогендорн, керівник контенту DappRadar, зазначив, що зростання в третьому кварталі, ймовірно, було впливом загальної ситуації на ринку криптовалют, зокрема росту Біткоїна. Хоогендорн підкреслив, що зараз команди розробників не можуть покладатися на неповноцінні продукти для отримання фінансування.
Натомість вони повинні демонструвати працюючі продукти та створювати реальний попит.
Венчурний капітал все ще надходить, але не кожна нова ідея отримує шанс на успіх. У березні співзасновник Sky Mavis Джеффрі Зірлін висловив схожу думку, зазначивши, що інвестори в криптоігри більше не намагаються сліпо вкладати кошти в проєкти, які не мають реальних результатів. Три найбільші раунди фінансування в третьому кварталі включали 30 мільйонів доларів для розробника E-PAL, 19,5 мільйона доларів для шутера Shrapnel і 15 мільйонів доларів для індійської студії SuperGaming. Хоогендорн також додав, що деякі проекти процвітають, навіть якщо ринкові умови не оптимальні, тоді як інші команди правильно управляють своїми фондами, щоб подолати труднощі ведення бізнесу в умовах ведмежого ринку. Він також відзначив, що широка аудиторія може дати новий імпульс індустрії, хоча наразі їй важко залучити масового гравця.
Однак у третьому кварталі 2025 року з'явилися деякі перспективні проекти, що вселяють надію на прийняття блокчейн-ігор у маси. Станом на день закриття третього кварталу 2025 року, блокчейн-ігри перебувають на перехресті: стійкі в умовах скорочення, але жадають проривів на масовий ринок.
Онлайн-платформа Statista оцінює, що у світі налічується понад 2,7 мільярда активних гравців, що представляє величезний ринок для блокчейн-ігор.