- дата публікації
Практично 20% американців віддають перевагу криптовалюті, ніж подарунковим карткам цього святкового сезону: PayPal
- джерело
- сайт
- thedefiant.io
- відкрити джерело
Згідно з новим опитуванням Національної асоціації криптовалют (NCA) та PayPal, майже один з п'яти американців віддають перевагу отриманню криптовалюти замість подарункових карток цього святкового сезону.
В дослідженні, яке охопило понад 2000 дорослих у США, 17% респондентів обрали криптовалюту замість традиційних подарункових карток, а 31% вважають, що цифрові валютні подарунки менше ймовірно залишаться нерозпакованими.
Крім того, майже чверть дорослих уже дарували або планують дарувати криптовалюту цього свята. Серед власників криптовалюти близько двох третин (приблизно 65%) планують дарувати криптовалюту або вже дали, а половина сподівається отримати її в подарунок.
Споживачі наводять кілька причин, чому обирають криптовалюту: 58% вважають, що вона має потенціал зростання вартості, 54% віддають перевагу її гнучкості для витрат або інвестицій, 49% цінують відсутність ризику втрати чи закінчення терміну дії подарункових карток, 45% вважають це більш цікавим подарунком, а 40% подобається швидкість відправлення та отримання. Віцепрезидент та генеральний директор Crypto в PayPal Мей Забанех зазначила, що свята підкреслюють силу дарування, і цифрові валюти швидко стають популярним вибором.
Криптовалюта робить процес дарування подарунків, оплату у торговців чи управління міжкордонними транзакціями швидшими та зручнішими. Опитування також показало, що використання криптовалюти виходить за межі подарунків: 23% американців планують використовувати її під час покупок у святковий сезон, а 19% мають намір провести покупки з її використанням протягом наступного року.
Серед власників криптовалюти 62% планують використовувати її для покупок.
Молодші дорослі (віком від 18 до 54 років) лідирують у впровадженні, з 22% плануючих подарувати криптовалюту та 30% збираються робити покупки з її допомогою, у порівнянні з лише 3% серед осіб віком 55 років і старше. У звіті вказано, що освіта та чіткі повідомлення про безпеку можуть також сприяти збільшенню впровадження, особливо серед старших споживачів.
Ці висновки відображають зростаючу обізнаність людей про переваги використання криптовалюти порівняно з традиційними способами оплати, зокрема нижчі комісії, швидші транзакції та підвищена анонімність.
Звіт також підсумовує рік значних регуляцій для криптовалют, включаючи акт GENIUS, підписаний у липні.