- дата публікації
Перегляд закону GENIUS приносить ризики і не має винагород
- джерело
- сайт
- www.coindesk.com
- відкрити джерело
Закон GENIUS став прикладом рідкісного двопартійного консенсусу у складній фінансовій політиці у Вашингтоні.
Після тривалих переговорів Конгрес затвердив рамки для стейблкоїнів, що спрямовані на захист споживачів, підтримку інновацій та посилення глобальної ролі долара.
Проте, лобі великих банків намагається переглянути ухвалені питання, використовуючи законодавчі ініціативи щодо ринкової структури для внесення змін до закону GENIUS, що може зашкодити цим зусиллям. Впровадження закону GENIUS є складним і тривалим процесом, оскільки Федеральний резерв і інші регулятори зіставляють вимоги до резервів, аудиту та розкриття інформації.
Уряд буде працювати над цими питаннями до 2026 року, і ніщо не заважає банкам брати участь у цей процес, як і всі інші. Лобі банків намагається прискорити процес, запровадивши заборону на пропозиції сторонніх осіб щодо винагород за утримання стейблкоїнів, що фактично може знищити конкурентоспроможність індустрії.
Проте аргумент, що адаптація стейблкоїнів викликає відтік депозитів або системні ризики, не має підстав.
Стейблкоїни, які підлягають регулюванню, повністю забезпечені готівкою та короткостроковими облігаціями, тому їх активи дуже безпечні. Програми винагород для стейблкоїнів фактично не відрізняються від інших стимулів, що використовуються для залучення споживачів.
Якщо банки не готові пропонувати власні програми, споживачі природно звертаються до альтернативних послуг.
Конгрес, ухвалюючи закон, врахував це, заборонивши емітентам пропонувати винагороду, але дозволивши це стороннім. Подальший розвиток подій свідчить про необхідність дати можливість Міністерству фінансів завершити впровадження закону GENIUS, а Конгресу зосередитися на законодавстві ринкової структури.
Тільки після збору даних про використання стейблкоїнів і отримання досвіду регуляторами можна буде оцінити доцільність змін.
Компромісні угоди, такі як закон GENIUS, повинні зберігатися, щоб зберегти двопартійний довірчий механізм і гарантовану успішність законодавства про структуру крипторинку.