дата публікації

Нові вказівки SEC США спрямовані на пункт (b)(1) Правила 15c3-3

джерело

Сьогодні Комісія з цінних паперів і бірж США (SEC) опублікувала заяву з рекомендаціями щодо застосування правила 15c3-3, що стосується фізичної власності для брокерів-дилерів.

У заяві визначено п’ять конкретних обставин, за яких SEC не заперечуватиме проти визнання фізичної власності законним засобом ідентифікації. Відповідно до нових рекомендацій, брокери-дилери можуть виконувати свої зобов'язання щодо зберігання криптоактивів згідно з чинними федеральними нормами.

SEC вважає ці рекомендації частиною зусиль для прояснення застосування федеральних законів цінних паперів до криптоактивів.

Комісар SEC Хестер М.

Пірс похвалила ясність заяви та закликала до термінових рекомендацій щодо можливих змін до правила 15c3-3. У нових рекомендаціях криптоактиви визначено як токенізовані представлення акцій або боргових цінних паперів, зафіксованих на технології розподіленого реєстру.

Ці рекомендації стосуються пункти (b)(1) правила 15c3-3, яке дозволяє брокерам-дилерам швидко отримувати та підтримувати фізичну власність або контроль над повністю оплаченими цінними паперами, що належать клієнтам. SEC також визначила, що нові рекомендації стосуються всіх брокерів-дилерів, які працюють з криптоактивами для клієнтів, включаючи компанії, що займаються традиційними цінними паперами та цифровими активами.

Це стало відповіддю на запити учасників ринку щодо чіткішого правила для активів на базі блокчейн. SEC виклала п’ять умов, за яких не буде рекомендувати вжиття заходів проти брокера-дилера за фізичну власність на криптоактиви.

По-перше, брокер-дилер повинен мати безпосередній доступ до активу та технічну можливість його передачі через блокчейн.

По-друге, необхідно встановити і підтримувати адекватну політику та процедури для оцінки блокчейну. Крім того, важливо розглядати такі фактори, як надійність продуктивності, швидкість транзакцій, масштабованість та заходи безпеки.

Третя обставина забороняє власність, якщо брокер-дилер усвідомлює суттєві ризики щодо безпеки.

Четверта потребує наявності міцних політик і процедур для захисту приватних ключів.

Остання умова стосується планування процедур на випадок збоїв у блокчейні або інших втручань, зокрема щодо виконання судових наказів.