дата публікації

Графіки торгівлі NFT зазнають змін у квітні внаслідок стрімкого зростання Courtyard

джерело

У квітні домінували продажі NFT Courtyard, які склали понад 62 мільйони доларів, а DMarket зафіксував найбільшу торгову активність.

Інші проекти, такі як Bored Ape Yacht Club і CryptoPunks, показали слабкі результати.

DogeZuki привабив найбільшу кількість покупців, а Solana Monkey Business демонстрував найнижші обсяги продажу. Згідно з даними Phoenix Group, найпопулярнішою колекцією NFT в квітні став Courtyard із загальними продажами 62,4 мільйони доларів, що на 12,19% більше в порівнянні з березнем.

Колекція набрала 497,749 транзакцій та 33,970 унікальних покупців.

DMarket посів друге місце із продажами 39,91 мільйонів доларів, хоча записав зниження на 4,28%.

CryptoPunks зайняв третє місце з обсягом продажів приблизно 19,23 мільйони доларів, але активність була дуже низькою. Guild of Guardians відзвітував про продажі 15,75 мільйонів доларів, що представляє зниження на 11,01%, тоді як Taproot Wizards зросли до 7 мільйонів доларів.

Pudgy Penguins зафіксували найменші коливання, зменшившись на 0,39% до 7,93 мільйони доларів, а Bored Ape Yacht Club закрився з обсягом 5,59 мільйонів доларів, знизившись на 15,94%. DogeZuki залишався активним із продажами близько 3,43 мільйонів доларів, що на 1,07% більше місячної давності.

Panini та Sorare показали змішані результати, зниження обсягів на 39,70% і 23,99% відповідно.

Загальний обсяг торгів Solana Monkey Business становив 2,89 мільйона доларів, що є значним зниженням на 36,95%.

У той же час, продажі NFT знизилися на 63% у першому кварталі 2025 року у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року.