- дата публікації
Геймерські гіганти Electronic Arts та Krafton активно впроваджують генеративний ШІ
- джерело
- сайт
- decrypt.co
- відкрити джерело
Два гіганти ігрової індустрії, Electronic Arts і Krafton, оголосили про намір суттєво впроваджувати генеративний ШІ.
Обидві компанії планують зосередитися на творчому розвитку завдяки технологіям ШІ. Electronic Arts (EA) та Stability AI уклали стратегічне партнерство для спільної розробки генеративних моделей, інструментів і процесів, що змінять процеси створення ігор.
EA є великим видавцем ігор, відомим такими франшизами, як EA Sports FC, Battlefield і Madden NFL, тоді як Stability AI славиться своєю моделлю Stable Diffusion. Партнерство фокусується на практичних застосуваннях, які покращують творчі процеси.
Перші проекти включають прискорення створення матеріалів із фізично обґрунтованою візуалізацією (PBR) через робочі процеси, що базуються на творчості художників, наприклад, генерація 2D текстур з точною передачею кольору та світла. Компанії також розробляють системи ШІ, здатні попередньо візуалізувати цілі 3D-середовища за підказками.
Партнерство має на меті швидкий прототипування та візуальне оповідання, при цьому надаючи художникам можливість зберігати контроль над творчими процесами та якістю. "Творчість завжди була центром всього, що роблять наші команди," заявив віце-президент EA з креативних інновацій Каллол Мітра.
"Разом зі Stability AI ми посилюємо цю творчість, даючи художникам, дизайнерам і розробникам можливість мріяти масштабніше та створювати більше." Оголошення EA відбулося менш ніж через кілька тижнів після того, як компанія погодилася на придбання з боку Державного інвестиційного фонду Саудівської Аравії, Silver Lake та Affinity Partners за 55 мільярдів доларів.
Запланований продаж викликав критику з боку геймерів і аналітиків через борги, які може отримати EA, а також з боку сенаторів щодо можливого "іноземного впливу та ризиків національної безпеки." В той же день Krafton, видавець PUBG та Subnautica, оголосив про трансформацію в компанію "перш за все із ШІ", зосередивши свої операції на агентному ШІ для автоматизації робочих процесів та дозволяючи працівникам зосередитися на творчих завданнях та складних проблемах. Компанія планує значні інвестиції для підтримки цієї візії, зокрема близько 100 мільярдів KRW (майже 70 мільярдів доларів) на інфраструктуру GPU-кластерів.
Додатково Krafton виділить приблизно 30 мільярдів KRW (близько 21 мільярда доларів) щорічно починаючи з 2026 року для використання інструментів ШІ працівниками. Трансформація передбачає три стратегічні складові: створення культури орієнтації на ШІ через навчальні платформи та хакатони, інновації в робочих методах через реструктуризацію управління та надання нових можливостей для зростання працівників з розширенням їх ролей. "Ми зробимо великий стрибок вперед як компанія, яка підтримує зростання своїх членів і розширює сфери діяльності організації через ШІ," заявив генеральний директор Krafton Кім Чан-хан. EA та Krafton приєднуються до зростаючого списку великих видавців ігор, які впроваджують генеративний ШІ, включаючи Ubisoft і Microsoft.
Проте ця практика піддається суттєвій критиці з боку геймерів, які стверджують, що вона забирає робочі місця в нестабільній індустрії та позбавляє розробку ігор людської творчості.