дата публікації

Fanatics увійшли на ринок прогнозів через партнерство з Crypto.com

джерело

Компанія Fanatics, що спеціалізується на спортивному мерчендайзі, розширює свій бізнес, вступивши в партнерство з Crypto.com для виходу на ринок прогнозування.

Гендиректор Майкл Рубін у інтерв'ю CNBC підтвердив, що нова платформа має запуститися "протягом наступних кількох тижнів", хоча деталі про продукт поки що не розголошуються. Прогнозні ринки дозволяють користувачам робити ставки на результати реальних подій — від виборів і спорту до розваг і економічних показників.

Рубін не уточнив, на які саме сектори зосередиться нова платформа, але видно, що компанія, яка має сильні зв'язки у світі спортивного мерчендайзу та ставок, може спочатку акцентувати увагу на спортивних подіях. Також поки невідомо, де буде доступний продукт і чи використовуватиме він криптовалюту.

Прогнозні ринки законні в деяких штатах США, тоді як в інших заборонені, тому регуляторне схвалення стане ключовим фактором для поширення продукту. Рубін визнав цей виклик, зазначивши, що Fanatics має ліцензію лише в 23 штатах, але вважає, що в залишених 27 є великий потенціал попиту. У разі успіху прогнозний ринок Fanatics може конкурувати з такими платформами, як Kalshi або Polymarket, які за останній рік продемонстрували значний успіх.