дата публікації

Джессі Поллак з Coinbase стверджує, що економіка Fortnite буде "в 10 разів кращою в онлайні"

джерело

Джессі Поллак з Coinbase спровокував дискусію у Crypto Twitter, заявивши, що економіка в Fortnite може бути “у 10 разів кращою на блокчейні”. У дописі на X Поллак, який очолює Base — Ethereum layer-2 мережу Coinbase, стверджував, що перенесення гри на блокчейн відкриє нові можливості для компаній і гравців.

“Для компанії: їхня економіка стане відкритою для інших, хто захоче на ній будувати,” — написав він.

Він зазначив, що це принесе мільярди доларів вартості, відкриваючи креативність, яку одна компанія не може уявити.

“Для гравців: вони володіють своїми активами, ринок визначає їх ціну, і вони можуть вигравати в реальному житті, коли виграють у грі.” Проте, скептики швидко відреагували на його оптимізм, зазначивши, що історія GameFi говорять сама за себе.

Джон Ван з Armor Labs поставив запитання, чому компанії буде краще, якщо їхня гра буде на блокчейні, стверджуючи, що платформи на кшталт Roblox вже забезпечують розробників всіма необхідними інструментами для фінансових взаємодій.

Він вважає, що перехід на блокчейн лише погіршить ситуацію через нижчі збори і гірший досвід. Поллак відповів, що Roblox не є Fortnite, і зауважив, що десятирічний досвід переконує його, що системи на блокчейні можуть підтримувати більш складні фінансові API.

Однак Ван наполягав на тому, що дозвільні обмеження на платформах Web2 можуть бути кращими для розробників і гравців. Цей обмін думками привернув увагу інших учасників Crypto Twitter, які зазначили численні невдачі проектів GameFi у залученні та утриманні користувачів.

Сектор GameFi зараз переживає труднощі: з моменту піку у 2022 році він не зміг зберегти імпульс.

Наприклад, Axie Infinity зазнав краху через нестійку економіку токенів та проблеми з безпекою. За даними недавнього аналізу, блокчейн-ігри страждають від високої плинності, з понад 60% користувачів, що залишають проєкти протягом 30 днів.

Причинами є низька впроваджуваність і високі витрати, оскільки більшість гравців ще користуються платформами Web2. Тим часом платформи, такі як Immutable, працюють над поєднанням Web2 і Web3, співпрацюючи з такими великими іменами, як Ubisoft.

Критики також відзначають, що більшість проектів більше зосереджені на спекулятивних моделях токенів, ніж на власне задоволенні від ігор, що призводить до короткочасного хайпу, а не до стабільних спільнот. Проте, незважаючи на повільний і складний розвиток, індустрія GameFi все ще зростає, з ринковою капіталізацією 13,2 мільярда доларів. Для Поллака можливість створювати “більш потужні API” і впроваджувати прозорі економіки переважає над нинішніми викликами.

Він також зазначив, що системи на блокчейні можуть інтегрувати дозвільні обмеження, коли це необхідно.

Пост Поллака може спонукати до нових проектів у області GameFi, і, можливо, він сам інвестує ресурси в проєкти на блокчейні, щоб знайти рішення їх унікальних викликів.

Поки що скептики мають вагомі аргументи, оскільки невдачі минулих проектів GameFi все ще відчутні.