дата публікації

CTO Ripple шкодує про те, що цензурував Оззі Осборна

джерело

Головний технічний директор Ripple Девід Шварц зізнався, що колись фальсифікував запитання від фанатів для Black Sabbath і фільтрував відповіді нещодавно померлого рок-легенди Оззі Осборна під час того, що мало бути справжнім Q&A з фанами — досвід, про який він тепер шкодує. «Я обманював», — написав Шварц у пості в X у четвер. «Для мене особисто це було невдачею, але для всіх інших це був успіх», — згадуючи свій час у WebMaster, де йому доручили формулювати відповіді на запитання фанатів для Осборна, який помер у вівторок у віці 76 років, та інших учасників Black Sabbath, використовуючи програмне забезпечення ConferenceRoom. Фанатам не було цікаво нікого, окрім Осборна. Як самопроголошений швидкий друкар, Шварц розповів, що його попросили спілкуватися з учасниками групи по телефону, передавати запитання фанатів і вводити їхні відповіді в реальному часі. Але швидко стало зрозуміло, що фанати не цікавилися іншими учасниками групи; кожне запитання стосувалося Осборна.

«Я спеціально просив модераторів дати мені запитання, які не адресовані Оззі.

Але їх просто не було», — сказав він. Шварц також зізнався, що у нього був набір попередньо написаних «стандартних запитань» на випадок технічних проблем, які він врешті-решт використав, щоб не залишати інших учасників поза увагою. «Я передавав стандартне запитання кожному з інших учасників групи по черзі.

І змішував те, що міг почути з тим, що сказав їхній менеджер», — сказав Шварц. «У той час я відчував себе дуже погано через усе це.

Це не була справжня взаємодія зі знаменитостями, якою я хотів, щоб вона була», — додав він, зазначивши, що лише «два-три» справжні запитання фанів потрапили до групи. Шварц також зізнався, що редагував відповіді Осборна, видаляючи ненормативну лексику: «Відповіді Оззі містили багато грубих слів.

Це було близько єдиного слова, яке я міг почути чітко». Водночас, Cointelegraph повідомив у п’ятницю, що мемекоїни, натхненні Осборном, різко зросли після хвилі данини, що лилася на честь іконі після його смерті. Один з них, відомий як The Mad Man (OZZY), зріс більш ніж на 16 800%, торгуючись за 0,003851 долара і досягнувши капіталізації в 3,85 мільйона доларів.