- дата публікації
Бізнеси реінвестують 22% прибутків у біткоїн, каже River
- джерело
- сайт
- cointelegraph.com
- відкрити джерело
Фінансова компанія в галузі біткоїн River повідомила, що її бізнес-клієнти в середньому реінвестують 22% прибутків у біткоїн, що свідчить про зростаючу популярність серед малих і середніх підприємств. Серед клієнтів River найбільшими адептами є компанії в сфері нерухомості, які реінвестують майже 15% прибутків у біткоїн, тоді як компанії з готельної, фінансової та програмної сфер виділяють від 8% до 10%, повідомив аналітик River Сем Бейкер у звіті в середу. Навіть фітнес-студії, компанії з фарбування та покрівлі, а також релігійні неприбуткові організації стали частиною цього процесу. Бейкер зазначив, що такі компанії тихо накопичили 84,000 біткоїнів у 2025 році — це значна частина, що представляє приблизно чверть активів інституційних інвесторів і корпоративних трезорів біткоїна. “Попри те, що компанії з біткоїновими трезорами отримали найбільшу медійну увагу, часто ігнорується прийняття біткоїна звичайними компаніями, які використовують біткоїн для доповнення своїх бізнес-моделей,” — додав він. На думку Бейкера, поліпшення облікових стандартів біткоїна, регуляторна ясність, зростаюче прийняття серед інституцій і сильний бичачий ринок створили “ідеальні умови для широкого прийняття, яке ми спостерігаємо сьогодні.” Прийняття біткоїна бізнесом та інституціями стало одним із найбільших каталізаторів бичачого ралі біткоїна, яке досягло $124,450 цього циклу. Існували періоди, коли емітенти фондів, що торгують біткоїном, купували в десять разів більше біткоїнів, ніж могли видобути майнери, що сприяло зростанню цін на біткоїн. Це значно контрастує з биківським циклом 2020-2021 років, коли бізнеси, в основному, залишалися осторонь, коли біткоїн досяг $69,000 переважно через тренди роздрібної торгівлі. Бейкер зауважив, що 75% компаній, яких обслуговує River, мають 50 і менше працівників, стверджуючи, що малим підприємствам легше приймати біткоїн, оскільки це вимагає менших зусиль. З іншого боку, більші компанії, що ухвалюють рішення на основі комітетів, більше схильні дотримуватися норм та уникати суперечностей, що пояснює, чому так мало компаній з індексу S&P 500 мають біткоїн. “Навіть якщо генеральний директор або фінансовий директор особисто переконані в довгостроковій цінності біткоїна, вони малоймовірно виступлять за його прийняття, якщо такі вже не зробили їхні колеги по галузі.” Однак River виявила, що більше 40% компаній виділяють від 1% до 10% на біткоїн, тоді як лише 10% інвестують більше половини свого чистого доходу в криптовалюту. Для малих компаній покупки біткоїну можуть бути досить невеликими — менше $10,000.
Наприклад, компанія Western Main Self Storage, що базується в Род-Айленді, минулого тижня придбала лише 0.088 біткоїна на суму $9,830, що збільшило її загальний обсяг до 0.43 біткоїна. Незважаючи на зростаюче прийняття, Бейкер зазначив, що більшість компаній навіть не розглядають біткоїн через “широке нерозуміння та обмежену обізнаність.” Він навів дослідження університету Корнелла, де лише 6% американців знали, що постачання біткоїна обмежене 21 мільйоном, тоді як інше опитування показало, що 60% американців зізналися, що “не знають багато” про цю криптовалюту. “Іншими словами, біткоїн часто відкидається не тому, що його оцінили й відмовилися, а тому, що більшість осіб, які приймають рішення, не мають знань, щоб його оцінити.”.