дата публікації

Банк Америки відмовляється відшкодувати клієнту після зникнення $38,000 з рахунку: звіт

джерело

Клієнт Bank of America стверджує, що банк неодноразово відмовлявся відшкодовувати гроші після того, як тисячі доларів зникли з його рахунку вночі.

У вересні минулого року було вкрадено 38 000 доларів з рахунку, який Джастін Чан спільно вів з сестрою.

Крадіжка сталася після атаки через зміну SIM-карти, коли зловмисник вміло переконав Xfinity Mobile перенести номер телефону Чана на новий пристрій.

Отримавши доступ до кодів двофакторної автентифікації, зловмисник змінив облікові дані Чана і ініціював три вихідні грошові перекази.

Чан повідомив про шахрайство в Bank of America, але банк відмовився відшкодовувати кошти, стверджуючи, що транзакція була підтверджена через повідомлення.

У листопаді банк відновив розслідування, але знову відмовив у поверненні коштів.

Чан також надав листа від Xfinity Mobile, в якому йшлося про ймовірний доступ до його номера телефону зловмисниками, але банк не відреагував.

Після того, як новинна команда KGTV звернулася до Bank of America, ситуація змінилася: банк відшкодував 20 000 доларів, а торговельна платформа Robinhood повернула решту 18 000 доларів.