- дата публікації
Банк Америки відмовляється відшкодувати клієнту після зникнення $38,000 з рахунку: звіт
- джерело
- сайт
- dailyhodl.com
- відкрити джерело
Клієнт Bank of America стверджує, що банк неодноразово відмовлявся відшкодовувати гроші після того, як тисячі доларів зникли з його рахунку вночі.
У вересні минулого року було вкрадено 38 000 доларів з рахунку, який Джастін Чан спільно вів з сестрою.
Крадіжка сталася після атаки через зміну SIM-карти, коли зловмисник вміло переконав Xfinity Mobile перенести номер телефону Чана на новий пристрій.
Отримавши доступ до кодів двофакторної автентифікації, зловмисник змінив облікові дані Чана і ініціював три вихідні грошові перекази.
Чан повідомив про шахрайство в Bank of America, але банк відмовився відшкодовувати кошти, стверджуючи, що транзакція була підтверджена через повідомлення.
У листопаді банк відновив розслідування, але знову відмовив у поверненні коштів.
Чан також надав листа від Xfinity Mobile, в якому йшлося про ймовірний доступ до його номера телефону зловмисниками, але банк не відреагував.
Після того, як новинна команда KGTV звернулася до Bank of America, ситуація змінилася: банк відшкодував 20 000 доларів, а торговельна платформа Robinhood повернула решту 18 000 доларів.